ფეისბუკმა კორპორაციული სახელი შეიცვალა და მას „მეტა“ დაარქვა

ფეისბუკმა კორპორაციული სახელი შეიცვალა და მას „მეტა“ დაარქვა. ამით ის აგრესიულ დისტანცირებას ცდილობს კრიზისში მყოფი სოციალური მედიის ბიზნესისგან და საკუთარ თავს წარმოგვიჩენს, როგორც ახალი ციფრული სამყაროს, სახელად „მეტავერსის“ შემქმნელს.

75-წუთიან ონლაინპრეზენტაციაზე, კომპანიის აღმასრულებელმა დირექტორმა მარკ ცუკერბერგმა მომხმარებლებს შეახსენა, რომ კომპანიამ ზრდით გადაუსწრო მის ყველაზე პოპულარულ და პრობლემურ სოციალურ მედია აპლიკაციას — პლატფორმას, რომელსაც კვლავ ფეისბუქი ერქმევა. ცუკერბერგის განცხადებით, კომპანია გეგმავს, რომ ფოკუსირდეს ახალ კომპიუტერულ ტალღაზე: ვირტუალურ სამყაროზე, სადაც ადამიანები თავისუფლად დაიარებიან ავატარების სახით, ესწრებიან ვირტუალურ ბიზნესშეხვედრებს, შოპინგობენ ვირტუალურ მაღაზიებში და სოციალიზაციას ახდენენ ვირტუალურ თავშეყრის ადგილებში.

მსგავსი თემები